https://cdn.weglot.com/switchers/underline_edge.2d8046d1838481a2ada1c635292652077c7fd9d8.min.js

ajattelutapamme

B2B CX Insights

 

 

B2B Insights -webinaarit

 

 

Haluatko saada säännöllisesti tietoa B2B asiakaskokemuksen eri teemoista ja trendeistä?
Tule kuulolle webinaareihimme inspiroitumaan!

VIIMEISIN WEBINAARI:

(FIN): Asiakaskokemuksen johtaminen B2B -yrityksessä.

Miten johtaa asiakaskokemusta onnistuneesti? 

Monessa yrityksessä asiakaskokemus nähdään asiakasrajapinnan asiana, mutta onnistunut asiakaskokemuksen kehittäminen vaatii koko organisaation panostusta. Asiakaskokemuksen johtaminen on ennen kaikkea asiakaskokemuksen kasvupolun tukemista jossa asiakaskokemuksen johtajalta vaaditaan erilaisia painotuksia ja osaamisia kasvupolun eri vaiheissa. 

#asiakaskokemus #kasvupolku #cxgrowthpath

Aiemmat webinaarit B2B-asiakaskokemuksesta

Manage Your CX Like a Pro – Strategies For Winning Executive Support (Kieli: Englanti)

Johdon tuki asiakaskokemuksen kehittämiselle vaatii asiakaskokemuksen oikeanlaista positiointia organisaatiossa. Tässä webinaarissa käymme läpi neljä eri strategiaa, miten voit varmistaa asiakaskokemuksen onnistuneen muutoksen johtamisen organisaatiossasi - ja johdon sitoumuksen jatkuvaan asiakaskokemuksen kehittämiseen.

Webinaarin pitävät Anna-Maija Tanninen, CX Agencyn perustaja, ja Caroline Bondier, Arcticanan perustaja, jolla on yli 14 vuoden kokemus hanke- ja myyntijohtamisesta. 

#programmanagement #cxprogram #cxgrowthpath

Voice of the Customer in B2B (Kieli: Englanti)

Miten rakentaa onnistunut Voice of the Customer -mittausmalli ja johtamismalli?

Tämä webinaari tarjoaa käytännön näkökulmia ja tukea kolmella alueella:

1. Oikeiden CX-mittareiden ja mittaustavan valitseminen

2. Asiakasymmärryksen menestyksekäs hyödyntäminen

3. Mitä huomioida CX-teknologiaa valittaessa

 

#voiceofthecustomer #NPS #voc

5 keskeistä mahdollisuutta B2B CX:ssä

Webinaarissa käydään läpi 5 ajankohtaista teemaa, jotka vaikuttavat asiakkaan kokemukseen B2B-liiketoiminnassa vuonna 2023.

1. Asiakasarvo

2. Kumppanikokemus

3. Tekoäly ja automaatio

4. Tietosuoja

5. Vastuullisuus

 

#cx #cxtrends #cxgrowth #ai #automaatio #customervalue #greengrowth

B2B CX Insights Newsletter

Tilaa kahden viikon välein ilmestyvä englanninkielinen B2B CX Insights -uutiskirje. Saat parhaat käytännöt ja vinkit asiakaskokemuksen johtamisesta B2B-yrityksissä suoraan sähköpostiisi.