
Anna-maija tanninen
B2B asiakaskokemuksen asialla vuodesta 2012
Olemme B2B yritysten neuvonantaja ja kumppani matkalla kohti parempaa asiakaskokemusta. Tiedämme omakohtaisesti mitä B2B-alan asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen vaatii.
Oma matkani asiakaskokemuksen parissa alkoi vuonna 2012 kun työskentelin maailmanlaajuisen hissi- ja liukuporrasyritys KONEen Voice of the Customer -ohjelman vetäjänä. Sen jälkeen olen tukenut Suomen suurimpia B2B-yrityksiä asiakaskokemuksen strategian, asiakaslähtöisten toimintamallien ja mittarien kehittämisessä.
Mikä tekee meistä ainutlaatuisen?
- Omakohtainen kokemus asiakaskokemuksen kehittämisestä
- Tunnemme B2B -toimialan erityispiirteet
- B2B-toimialalle räätälöity lähestymistapa ja esimerkit
- Toimimme yhteistyössä johtavien asiakaskokemuksen teknologioiden ja palveluntarjoajien kanssa
Asiakaskokemus palveluna:
Toimimme verkostossa alan johtavien teknologioiden ja palveluntarjoajien kanssa. Toimintaamme ohjaa asiakaslähtöisyys ja lähdemme liikkeelle aina asiakkaidemme tarpeista, johon etsimme parhaiten soveltuvat ratkaisut ja osaamisen. Työskentely kanssamme kasvattaa myös Sinun osaamistasi asiakaskokemuksen kehittämisen menetelmistä.
Asiakaskokemuksen kehittämisen kumppanina:

ASIAKKAILTA KUULTUA
"
Anna-Maija johti menestyksekkäästi Voice of the Customer -mittareiden ja toimintatapojen kehittämistä ja käyttöönottoa KONEella. Asiakaskokemuksen mittaaminen antoi arvokasta tietoa sekä asiakasrajapinnan työntekijöille että johdolle siitä, mitkä asiat vaikuttavat asiakkaiden uskollisuuteen ja miten asiakaskokemusta tulisi kehittää.
Kati Tuulenmäki, KONE
"
Anna-Maijan vahva kokemus erityisesti B2B-ympäristöstä ja hänen rauhallinen mutta määrätietoinen lähestymistapansa auttoivat meitä jäsentämään kehittämisen tavoitteet, tunnistamaan asiakkaiden toiveet ja odotukset ja etenemään järjestelmällisesti mutta ketterästi.
Susanna Siira, Wärtsilä
"
Suunnittelimme asiakaskokemuksen tavoitteita tukevat asiakaslupaukset ja uudet toimintamallit, joita testasimme ja arvioimme onnistuneesti yhdessä henkilöstön ja asiakkaiden kanssa.
Pia Salonen, Ruukki
"
Yhteistyömme tuloksena Oilonin asiakaskokemusvalmiudet ovat kasvaneet. Anna-Maijan kanssa on ollut helppo ja miellyttävä työskennellä. Hän pitää lupauksensa ja työskentelee antaumuksella ja ammattitaidolla.
Michele Danelon, Oilon
yhdistelmä cx-ajattelua ja b2b-alan ymmärrystä.
Nykytilan kartoitus
Asiakaskokemuksen osaamisen ja kyvykkyyksien arviointi
Asiakaskokemuksen strategia ja visio
Asiakaspolut
palvelukehitys ja asiakaskeskeiset toimintamallit
Asiakaskokemuksen mittaus- ja johtamismalli
organisaatiomuutoksen hallinta
B2B CX Insights Newsletter
Tilaa kahden viikon välein ilmestyvä englanninkielinen B2B CX Insights -uutiskirje. Saat parhaat käytännöt ja vinkit asiakaskokemuksen johtamisesta B2B-yrityksissä suoraan sähköpostiisi.